miercuri, 26 martie 2008

Biroul Electoral Central si Vadim



Din inceputul articolului as dori sa se inteleaga ca nu am apartenenta politica si nu admir pe nimeni din cei ce ne "conduc" as prefera doar ca si pana acum sa prezint articolele dintr-un punct de vedere obiectiv...detasat de ceea ce se spune....parerea mea si mentalitatea mea este deja formata..tot ceea ce prezint pe acest blog facut dintr-o nevoie sau poate o ambitie morala. O sursa personala din cadrul SRI a confirmat faptul ca la alegerile electorale din 2002 cand in al II-lea tur de scrutin , cand cele doua personaje principale au fost Iliescu si Vadim rezultatul final a fost gresit. Din interese sau cine stie ...B.E.C l-au confirmat pe Iliescu ca fiind noul presedinte al natiei noastre cand "tribunul" a iesit de fapt presedinte dupa calcularea voturilor.Eu doar redau ceea ce mi-a fost spus din surse absolut sigure din S.R.I. Nimic nu scuza comportarea si exploziile lui Vadim...dupa parerea mea un ipocrit care daca ar ajunge la putere nu ar face nimic din ceea ce exprima public...el condamna masoneria si mafia din Romania...poate putem pune egal.....

Intrebarea care survine in acest moment este ce valoare are votul nostru...cu ce am fost noi indoctrinati...chiar conteaza optiunea noastra sau a celor de sus????

Pacat si RESPECT celor ce au luptat pentru o cauza nobila!!!

Saracii oamenii daca ar fi stiut.......Sincer dupa parerea mea daca nu ai de gand sa votezi...ai putea sa te prezinti si sa iti anulezi votul.....Ar trebui luata atitudine!!!.....sunt aici pentru orice comentariu...sper sa putem comunica

1 comentarii:

originar spunea...

foarte bun articolul tau; asa e , cred ca cel mai bine ar fi ca la vot sa ne prezentam si sa anulam votul, pt a nu face jocurile altora; oricum nici neprezentarea nu e rea, dar lasa loc de masinatiuni.

Miscarea de Rezistenta