duminică, 23 martie 2008

In memoriam Antonie Iorgovan: PSD, o gasca de homosexuali, masoni si infractori



Ce nu scrie presa zilei - IORGOVAN INAINTE SA MOARA: "AM FOST IRADIAT!"

"Ori eu, ori ei. Am constituit consiliul de onoare care va judeca toate cazurile. Daca debarcarea lui Nastase nu este urmata si de alte debarcari, nu am facut nimic. Gasca patatilor, asa cum ii spun eu, ar fi bine sa-si pregateasca glontul pe teava, ca numai asa ma vor putea opri. Ar trebui sa-si anunte killerii ca de acum incolo va fi care pe care"
Senatorul PSD Antonie Iorgovan a murit in urma unui “cancer galopant”, care l-a transformat intr-un an, dintr-un om corpolent intr-o stafie. Decesul senatorului Antonie Iorgovan s-a produs joi dimineata, in jurul orei 3, la o clinica din Viena, in urma unui stop cardio-respirator pe fondul unui cancer de pancreas. Iorgovan a parasit pe 29 septembrie Spitalul Universitar de Urgenta din Bucuresti pentru a pleca la o clinica din Austria, la cererea sa.
"Eu nu l-am facut homosexual pe Ilie Sarbu. Evident ca nu-l vedeam la homosexuali, dar categoric mi s-a confirmat ca este mason. Pai, daca este mason si Frunzaverde este tatal lor si ei merg in genunchi, cum pot ei sa fie vreodata adversari politici si sa sara la gatul lui Frunzaverde?"
Cititi mai jos supozitia lui Iorgovan privind moartea sa: IRADIAT! IRADIAT
Tumoarea maligna la pancreas a lui Antonie Iorgovan, diagnosticata acum un an, s-a extins, medicii afirmind ca, in acest moment, cancerul s-a generalizat. Cu doar citeva luni in urma, Iorgovan se bucura ca a reusit sa invinga intrucatva boala. Se zvoneste ca senatorul ar fi marturisit, in cadrul unei discutii cu citeva colege din Parlament, ca a cistigat, macar episodic, o batalie grea. Era bucuros de victoria sa in fata cancerului, dar, in acelasi timp, era convins ca nu boala il rapune treptat, ci complotul criminal. "Ma bucur ca inving nu boala, ci raul pe care mi l-au facut altii" - ar fi marturisit Iorgovan.
Intrebat de colege ce vrea sa spuna, de fapt, prin aceste cuvinte, senatorul a explicat ca e constient de faptul ca o astfel de boala este fatala. In cele din urma, senatorul ar fi pus punctul pe "i": "Pai nu vi se pare ciudat ca toti care am fost la revolutie avem acum pro-bleme? Cu toti se intimpla ceva rau. M-au iradiat!"
Iorgovan a spus, in cadrul unui talk-show la B1TV, ca medicii care l-au tratat l-au informat ca boala sa a fost provocata de iradiere. "Boala mea, dupa toate calculele doctorilor, a plecat de la o iradiere... Deci, candva, mi s-a pus o bucatica de uraniu, nu mai mult, am intrebat si eu cit trebuie... atat, o bucata de uraniu, pe care ti-o pot atasa pe un scaun cind te duci la o conferinta".continuare aici. Plus un documentar despre masonerie realizat pe TVR 1 in care Antonie Iorgovan isi sune clar si raspicat parerea ->aici.

0 comentarii:

Miscarea de Rezistenta